Страница 1 от 7

RAV4 XA30 2.4 2AZ-FE VVTi 170HP - Възможен ли е монтаж на ГИ ?

Публикувано на: 13 Юни 2009 18:24
от pivanov2
Zdraveite kolegi,otskoro sym sobstvenik na RAV 4 ,amerkansko izpylnenie,2008ma ,2.4i,170hp,mnogo mu se radvam,bjaga dobre,no i se hrani mn dobre,ta poradi tozi fakt sym postaven pred dilemata gazov injekcion ili benzin.Ako njakoi ima mnenie bih se radval ako go spodeli...

Публикувано на: 13 Юни 2009 18:26
от Uncle Dido
Газ?

Що пък не. Ако можех да инвестирам в газ-инжекция - бих го направил. Ма не си заслужава - минавам 10 000 км. на година.

Re: RAV4 gaz ili ne!!!

Публикувано на: 13 Юни 2009 18:40
от Kiki
pivanov2 написа:Zdraveite kolegi,otskoro sym sobstvenik na RAV 4 ,amerkansko izpylnenie,2008ma ,2.4i,170hp,mnogo mu se radvam,bjaga dobre,no i se hrani mn dobre,ta poradi tozi fakt sym postaven pred dilemata gazov injekcion ili benzin.Ako njakoi ima mnenie bih se radval ako go spodeli...
Колко си "хапва" градско? ohmy.gif

Публикувано на: 14 Юни 2009 00:00
от pivanov2
kyde 15-16

Публикувано на: 14 Юни 2009 01:00
от Vesko
Един реален разход smile.gif Сега поне си мислия че хибридите имат смисъл smile.gif За такав разход доста триябва да поизпържа 270хп 3.3л хибрида градско.

ПП: изванградско си ги постигам с лекота biggrin.gif

Публикувано на: 14 Юни 2009 07:50
от joro_206
сложи си метанова уредба. и ще си много доволен.

Публикувано на: 25 Юни 2009 11:07
от Zhoro
И все пак има ли някой да е слагал ГИ на RAV4, говоря за 2,0 150коня, модела около 2002г
Колко пари се връзва и как се държи колата след по-голям пробег с ГИ

Публикувано на: 25 Юни 2009 18:44
от ivobox
колега те повечето теми за газ свършват като тази тука. до никъде. всеизвестна е пропоръката на ввти да не с слага газ, защото се прецаквали клапаните (макар, че досега никой от форума не се е изправил и казал "да при мене имаше проблеми след еди колко си км"). повечето които са с ввти или не намират смисъл да слагат или ги е бъзе от горното твърдение (и аз в това число). истината е, че няма инфо и това е. ако ти стиска слагай. иначе съм виждал няколко таксита не само в софия тойоти ввти и отзад с жълтата лепенка, но не съм имал възможност да ги разпитам.

Публикувано на: 25 Юни 2009 20:49
от Me4oKyX
2.4VVTi - носи на газ без проблеми. На брата е Камри Солара с този двигател и е с газова инжекция. Няма проблеми, няма тропане, а дори след време да се появи, ще се е изплатило. За да избиеш обаче газта, трябва да въртиш ПОНЕ 20 000км годишно. За по-малко няма смисъл общо взето happy.gif

Публикувано на: 29 Юни 2009 12:28
от shoker
Здравейте,
Аз сложих ГИ на RAV-4 2.0 VVT-i 2002г. преди 2 седмици. Изминал съм около 300 км, така че нищо не мога да кажа все още. До момента колата се държи чудесно. Така че колега Zhoro слагай смело, ако питаш мен...

оракал на машину

Публикувано на: 30 Юли 2009 17:01
от Bukmop
На моем после 120 как раз еще подхват, нехилый такой. На МКАДе выручает частенько . Видимо на свежих моделях поднастроили немного А какого года твой? У меня то уже бывалый с 2001 го 09 o .

Публикувано на: 10 Сеп 2009 23:02
от min4o
Я да взема и аз да изразя мнение по въпроса за ГИ и VVTI двигател като човек който е имал такъв,към колегите които не са сложили и все още си мислят по въпроса за газова уредба просто си го избийте от главите докато не сте се вкарали в разходи за бутала,сегменти а при мене се наложи и замяната на целия блок с изброените по горе неща.Да уточня още нещо става въпрос за Рав4 произведен 2002г.за по новите и по мощни двигатели нямам наблюдение.Та с две думи на VVTI никаква газова уредба,след ремонта мотора харчеше 10-11 бензин та поне според мен не е толква страшно положението та да се прибягва до такива"икономии"които после струват доста пари а и нерви най вече.

Публикувано на: 13 Сеп 2009 02:45
от juri_galev
Nai dobre q prodai!

Публикувано на: 13 Сеп 2009 19:13
от min4o
juri_galev написа:Nai dobre q prodai!
Отдавна я свърших тази работа.

Публикувано на: 07 Яну 2010 16:05
от armeikov
Карам РАВ4 2003 г. 150 коня. Преди 7 месеца поставих газов инжекцион STAG 300. До сега съм навъртял 30 000 км и нямам никакъв проблем. Разходът ми на газ е малко над 10л на 100 км. без значение от начина на шофиране. Важното е газовите дюзи на ежекторът да отговарят на мощността. За 150 коня трябва да са 2.4-2-6 мм. При мен бяха поставили 2мм и се наложи да ги разпробия. Даже колата стана по икономична. Също е важно да ти е правилно настроен компютърът на газта. След монтажът на СТАГА, майсторът не ми беше настроил компютърът на газта и постоянно ми светеше лапмата за грешка в двигателят. Поиграх си, докато оправя "картата" Газ - бензин" (това са графиките за впръскване на горивото. Двете трябва да съвпадат). Така че смело купувай и монтирай. Почти не се усеща разликата в мощностите>