jery69111 написа: ↑26 Апр 2023 16:30
200-300 лв на дюза, или да взема нови на Денсо намерих ги по 380
Ако цената на новите е такава даже не бих се замислил. Дюзата не е само разпръсквачи - електромагнитния клапан как ще го сменят? Никак. С рециклирането си в зоната на здрача - може и да стане, ама може и да не се получи чак толкова сполучливо. За мен новото си е ново ...
Target commonrail presure и (може и да е current) common rail presure не трябва да превишават разликата от 10% по спомен в числата, не бива и да падат според зависи от клапана под 20 или 30 000, ако е повече от 10% разликата е симптом за позаминал SCV клапан. Но тия стойности ги има в сервизното ръководство в какви граници да варират и при какви температури и обороти на мотора, за да се прецени че всичко е в норма. Пак си иска четене. И е хубаво дюзите да са извън съмнение, че са взаимносвързани нещата.
За нови дюзи или рециклирани, ще ти трябва Techstream,за да им регистрираш новите компенсационни кодове. Иначе ще работят с настройките на старите и едно че се губи част от смисъла на инвестицията, второ че ще се скъси живота на новите.
jery69111 написа: ↑26 Апр 2023 16:30
отпред ми подскачааа, отпред!
2 амортисьора преди почти 2 години струваха някъде към 300 лева - ОЕМ на Тойота, 2 гадни пружини на KYB (1 от 4 се счупи през средата за 13-14 месеца след смяната от чисто нова, без да съм си товарил колата с нещо повече от покупките от Метро и вече 9 годишния ми син) са още 200 лева по спомен. Ако не си ги пипал, газовите амортисоьри са оригиналните вероятно и за 15 години са дали "повече от всичко от себе си". И моята слизаше като пияно пате от "легналите полицаи", и на едни емблематични завои с повече от 70 не биваше да се движа, а в момента с летните гуми и на суха настилка се влиза със 100 и се излиза със 110-120 "като влакче на релси". Преди смяната на 4 пружини и 4 амортисьора и на по-плавни завои се мъчеше да се изпързаля настрани с вратите. Тоя Аурис е отдолу много близо до Авенсиса, и ако го стегнеш е много корава кола. Само че е вече на години и е изконсумиран от предния собственик, доста след максимума му. Аз лично съм сменил 4 амортисьора и 6 пружини - 4 KYB и 2 ОЕМ, втора употреба заради счупената задна.
Ако не си харесвах Авенсиса, нямаше да налея в него над 100% от покупната му цена. Има си разни дразнещи черти, но на фона на Пежо 308 2010г. което видях наскоро, ми се оправи настроението откъм ръжди и надеждност. Не съм сигурен дали има по-добра алтернатива от Тойота за кола на старо. Единствено ги морят годините и донякъде ръждата, но предвид гледката в Пежото и Зафира 2010 година на приятел ... май не гният чак толкова брутално.
jery69111 написа: ↑26 Апр 2023 16:30
Ето това съм си харесал, мнение?
Нов внос Швейцария! СЕРВИЗНИ ДОКУМЕНТИ! ! ! : Вероятно не е превъртано и затова е публикувал рамата. Имаше едни слухове че в Швейцария е подсъдно превъртането на километрите. Обаче - не е отворил капака на мотора - предвид че е
Швейцария очаквам да намеря в тая (евентуално) здрав, добре поддържан мотор, и ръждЪЪЪЪЪ като на 50 годишен презокеански контейнеровоз. Имам приятел с Рено Еспейс 2 - как ти звучи изгнил преден капак по предния и по ЗАДНИЯ му ръб, по тавана над предното стъкло, преден мост който е една цяла неразличима маса от купето, и малко дупки по гредите отдолу на купето?
Извън това - нямам опит с Волво. Идвам от Опел Астра Ф, Карам Авенсис Т25 и нямам никой с Волво около мен. Буквално никакви впечатления. Но предвид че дълго време влагаха мотори от Фоксваген, Форд и май и Пежо, нещо ми остава кисел вкус в устата. Същото като да си купя Нисан (щото е здрав "японец"!) и да се окаже с мотор на Рено... Ако исках Рено - щях да си купя Рено. Безспорно има и Нисани с моторизация на Нисан и са години напред в надеждността.
Ти си знаеш собствения бюджет, и нагласи. Не искам да ти "клатя лодката" в нито една от двете посоки. Аз съм си наклонил моята накъдето ми е харесало и не съжалявам. Надявам се и ти да не съжаляваш (искренно!), без значение накъде ще ти се обърне лодката. Просто пребъркай форума на Волво обстойно преди покупката. Този форум го чоплих 2 седмици преди да си купя Авенсиса. В Русе имаше 4 които ги гледах, ходих до Варна за други 4 по обяви и се прибрах със седмия за който даже нямаше обява....