Страница 3 от 8

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 23 Яну 2024 21:51
от gordini
Демек когато се изнасям с приятели, да не ме усети жената.

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 23 Яну 2024 21:53
от WoLF
И като се прибираш, да не знае кога да чака с тигана...

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 24 Яну 2024 12:10
от Hursa
gordini написа: 23 Яну 2024 21:31 Аз примерно живея на около 500м от главна улица и когато се прибирам
и завия от главната го включвам и се прибирам и паркирам.
Мисля, че така не е желателно. 500 м за тези батерии не са особено малко. И така батерията е относително доста разредена. Постоянно оставяна в такова състояние (особено, ако няма да ползвате колата няколко дена) - мисля, че не и се отразява добре.

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 24 Яну 2024 12:55
от FearSoft
Hursa,
То, ако батерията е с недостатъчен заряд, колата няма да позволи EV Drive, ще каже, че не е достъпен. Като цяло, да се подкара хибрид в такъв режим, не е толкова лесно и често. Иначе - за другото си прав.
Всъщност, ако батерията е добре заредена, то колата сама си се прибира в гаража на EV. Поне при мен е така, в над 80% от случаите. Ама сутрин забрави да тръгне така, в това време на годината...

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 24 Яну 2024 13:29
от WoLF
Разговора е за ръчното включване и си има ред условия за позволяване на такъв режим, но акцентирам на избягването на използването му като начин за икономия... Не е икономично, а обратното. Този заряд иска възстановяване, а това става само от рафинирана блатна растителност на милиони години rolleyes.gif
Аз го ползвам ако трябва да местя колата из паркинги/гаражи и т.н., за да не пали двигателя при положение, че няма да ползвам колата да се транспортирам някъде :whistle:

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 24 Яну 2024 13:30
от Hursa
Зависи до колко е заредена, когато се опитате да включите ев режима. Може да позволи и след триста метра да се изключи и да стартира двигателя. Може и самата система в момента да задвижва автомобила от батерията. Според мен, преди да паркираме не е желателно да включваме този режим и така да "принуждаваме" системата евентуално да разреди батерията по-дълбоко от колкото е заложено да го прави в режим драйв.

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 24 Яну 2024 19:32
от gordini
Благодаря на всички за мненията.
Размисли на човек който до вчера е карал кола с карбуратор и все още има една в гаража.
Режима ЕВ е с отделно копче, което навежда на мисълта, че има моменти в които този
режим се ползва без компютъра да се меси и пали мотора. Естественно, когато батерията
свърши, превишиш 45км/ч или подадеш рязко газ, компютъра се намесва и пали. Защо обаче го
има все пак. Може би в закрити гаражи, места където се изисква пазене на тишина, както спомена колега,
при преместване на паркинга за да не пали. Вепроса наистина за мен е не толкова за икономия на гориво,
а защо го има режима. Дали някой няма книжка към колата, може да е описано кога и как.

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 24 Яну 2024 19:43
от WoLF
Коментирано е скоро + снимка от страницата, поразрови форума. Копчето го нямат само колите за Калифорния, че там искат по-дълга гаранция на батерията (намигване към Hursa). Накратко, режима го има, защото физически е възможно да го има и практически има случаи, в които е полезен. Да палиш двигател, когато не е нужен е безсмислено, а ако имаш и по-голяма афтърмаркет батерия, направо си с електрическа кола в града с този режим. :whistle:

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 24 Яну 2024 20:55
от Hursa
И според мен е основно да отличи т. н. "пълен хибрид" от т. н. "мек хибрид" при който електромотора само подпомага задвижването (или от автомобил със старт/стоп система). При "пълния хибрид" имаме "чисто ел режим", а с бутона ни се дава малко повече свобода - ние да определим, кога да работи в такъв режим, а не системата. Наистина - в подземен гараж, при вкарване/изкарване от гаража, при потегляне на светофар - виждате например, че сте спрели до чакащите хора, да не ги одимите, оставяте децата на детска градина/училище - също да не ги одимите при потегляне. (За съжаление при тойота, свободата която ни се дава за управление на системата е сравнително ограничена, според мен.)

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 26 Яну 2024 19:07
от gordini
Привет,
днес за втори път от както имам колата и отворих резервоара да заредя гориво.
Имам навика да си следя винаги разхода за да мога да хвана ако се повиши, че
нещо нередно става. Та значи имам две засичания, едно градско за 620 със 38л.
Другото е извинградско карано по правилник и ограничения, магистрала с 115км/ч
445км със 19,0л. И двата замера са с гориво до преливане от тръбата а не при изключване на пистолета.
Демек градско 6,2л/100км при показание на таблото 5,9л. Извънградското е 4,2л/100км при показание
на таблото 4,6л
Хората с по дълъг опит могат да кажат как е. Чувал съм легенди за 4л градско, но май трябва специално обучение
как да се кара такава кола.
Счупих си дръжката на задната врата и утре ще магаря нещо, че нова е към 80лв и се чака а после и боя.
Втора употреба ми поискаха 100лв с периферията, била уж здрава, но пак трябва боя. Намерих една с инплантирана
метална дръжка под пластмасата, но пък е към 160лв и пак боя. Та ще се опитам да изкопирам идеята за метална дръжка за по-здраво.
Видео как си е решил проблема един меко казано американски непукист.

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 26 Яну 2024 21:54
от mapamop
gordini написа: 26 Яну 2024 19:07от тръбата
Нагласи си 780 лева за нов канистър. Черна кутия някъде около задния мост, или резервоара.
gordini написа: 26 Яну 2024 19:07 утре ще магаря
Потърси тук как се ремонтира тоя боклук на Авенсис Т25.

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 26 Яну 2024 22:22
от gordini
Извинявай, но не разбрах за тези 780лв

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 26 Яну 2024 22:35
от mapamop
gordini написа: 26 Яну 2024 22:22не разбрах
Толкова струва нов канистър на Авенсис Т25 - реално е кутия с гранули активен въглен, и серия от клапани вътре.
Ролята му е да акумулира бензиновите пари от резервоара, и да ги изпуска в мотора когато работи.
Като напълниш бензин до калника, а не да спре пистолета, течен бензин навлиза през вентилационните тръби във канистъра. От там гранулите се разкисват, стават на кал, и като изсъхнат си имаш непоправимо запушен филтър.
И на Авенсис Т25 не може да се шунтира или байпасне, че отива празния ход.
Потърси за charcoal canister в нета.

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 26 Яну 2024 22:55
от gordini
Сега разбрах, Благодаря.

Приус 2ра генерация - помощ и съвети

Публикувано на: 27 Яну 2024 12:41
от WoLF
Да не говорим за смачкване на резервоара от препълване...
Разхода си е в норми.
Дръжката и моята е счупена, слабо място е. Аз съм я залепил декоративно и вдигам багажника от долния ръб. Нямам притеснения така, че нещо ще ми остане в ръцете. Опитал съм няколко вида ремонти, но дори и чисто ново да е всичко, на следващото залепване на уплътнението пак ще я счупиш...