Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
- slowtraveler
- Мнения: 5010
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 173 пъти
- Получена благодарност: 156 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
При тези нови условия основният фактор е градското шофиране... Макар и малък пробег....
Щом основното е градско - значи всичко е ОК - яриса е идеалният автомобил
Дали можеш да излизаш извън града с него - можеш... Е, няма да е удобно както с по-дълъг и комфортен автомобил, но можеш....
Щом основното е градско - значи всичко е ОК - яриса е идеалният автомобил
Дали можеш да излизаш извън града с него - можеш... Е, няма да е удобно както с по-дълъг и комфортен автомобил, но можеш....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Колега, няма какво да му мислиш. При основно градско каране, хибридът е несравним и като разход и като комфорт.
А за дълъг път, с Айгото пътувах постоянно, включително 4 души до Прага и обратно - 18 часа в посока. Пътува се съвсем спокойно, поне на предните седалки. Само пътниците отзад малко повече се потиха при 150+км/ч
А за дълъг път, с Айгото пътувах постоянно, включително 4 души до Прага и обратно - 18 часа в посока. Пътува се съвсем спокойно, поне на предните седалки. Само пътниците отзад малко повече се потиха при 150+км/ч
- zi_zi_top
- Мнения: 4211
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
При този пробег е по-разумно от икономическа гледна точка да се огледате за върнати от лизинг автомобили на 2-4 години с 40-60 000 км пробег. Цената им е значително по-ниска. Качеството им е несравнимо с това, което се предлага по автокъщите и все още имате фирмена гаранция за евентуални проблеми. Други плюсове са: вече са отстранени дразнещи проблеми от сглобката, минали са сервизни кампании и автомобила вече е "стъпил на пътя".
Моят пробег е много подобен на Вашия и аз съм стигнал до тези изводи. Чисто нов автомобил е неоправдано висок разход.
Моят пробег е много подобен на Вашия и аз съм стигнал до тези изводи. Чисто нов автомобил е неоправдано висок разход.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- BOz
- Мнения: 4321
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 136 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
И аз съм на това мнение, но главната му причина за нов автомобил е най-вероятно той да има Н1 сертификат и да може да се възползва от всичките му ползи, както е написал.
Сега погледнах пазара и общо взето няма нищо, което да може да го прекара през фирмата и да може да се възползва, което е и на цената на Яриса.
За това наистина един нов Ярис хибрид с Н1 холограма би бил идеален вариант, както и сам си се ориентирал.
Взимай смело без да се колебаеш. Хибрида след това не може да го сравниш като удоволствие на шофиране, особено в града.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Да, както BOz е разбрал, точно такива са ми мислите. Единственото, което ме замисля и се конкурира като цена на Yaris Hybrid е един Хюндай i30 (от предишния модел, което обаче не е автоматик и е дизелово (затова пък е по-голямо де)).
На обикновен Yaris (т.е. с ръчни скорости и ниския клас оборудване) има повече предложения, но пак като че ли Яриса най ми допада.
Имам още малко време да помисля, но както е тръгнало подозирам, че ще стана постоянен член на форума.
Иначе правих един тест драйв, но беше много кратък и почти нищо не разбрах. Тия дни мисля да ходя пак и да покарам малко повече.
Интересно ми е, защо има толкова малко мнения във форума за хибридния Ярис. Бая почетох, ама не срещнах много много да се обсъжда. Дори и в прословутата тема за икономичността на Приуса (там съм прочел последните 30 и първите 40 страници). Толкова ли малко се купува?
На обикновен Yaris (т.е. с ръчни скорости и ниския клас оборудване) има повече предложения, но пак като че ли Яриса най ми допада.
Имам още малко време да помисля, но както е тръгнало подозирам, че ще стана постоянен член на форума.
Иначе правих един тест драйв, но беше много кратък и почти нищо не разбрах. Тия дни мисля да ходя пак и да покарам малко повече.
Интересно ми е, защо има толкова малко мнения във форума за хибридния Ярис. Бая почетох, ама не срещнах много много да се обсъжда. Дори и в прословутата тема за икономичността на Приуса (там съм прочел последните 30 и първите 40 страници). Толкова ли малко се купува?
Auris Hybrid (2017)
- BOz
- Мнения: 4321
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 136 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Това със сигурност го направи. Няма да ти откажат, особено ако те видят, че си сериозен и реален купувач. Ще може да го караш часове наред, ако искаш.
Нормално е да няма хибридни Яриси още тук. Колите са относително нови, а хората, които са си купили нови хибриди, все искат да е малко по-голяма кола, ако ще се дават толкова пари.
Отделно аз се сещам май само за двама човека от форума (активни потребители), които са си купили нов хибрид, а не втора употреба.
Точно заради цената. Защото и аз споделям мнението, че по-добре да взема една отстъпка от да кажем 10-15к лева, за сметка на 1-2 години употребяван автомобил.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Здравей,
Моята ТОЙОТА е АЙГО. Купих я нова от магазина. Сега ми гори до 500мл. масло на 5000 км.
Моята ТОЙОТА е АЙГО. Купих я нова от магазина. Сега ми гори до 500мл. масло на 5000 км.
- veso_hds
- Мнения: 1432
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Да споделя пресни впечатления.В събота и неделя ходихме на разходка до Кавала и Ксанти.Направи ми впечатление големия брой хибридни яриси.Явно там се харчат добре.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Яриса хибрид, според мен е оферта, ако живееш в пренаселен град с проблеми за паркирането и голям трафик. Ако ги няма налични тези неща е по-добре Аурис хибрид. На доста сходни цени са двете, разхода на гориво е близък също, а возията, комфорта и функционалността на Ауриса са доста по-добри. Така, че сметката за Яриса просто не излиза.
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Много сходни цени, няма що. Разликата при еднакво оборудване е над 10 000 BGN или 30%+. А и ако минеш на Аурис, по-добре направо на C-HR (като мен). Там вече разликата е малка в %, макар и пак да е около 10KBGN. Или почти два нови Яриса.
- zi_zi_top
- Мнения: 4211
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
А пък, ако си мислиш за C-HR, то по-добре да помислиш да RAV4 хибридJulianoG написа:Много сходни цени, няма що. Разликата при еднакво оборудване е над 10 000 BGN или 30%+. А и ако минеш на Аурис, по-добре направо на C-HR (като мен). Там вече разликата е малка в %, макар и пак да е около 10KBGN. Или почти два нови Яриса.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 938
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 19 пъти
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Когато аз избирах автомобил, който трябваше да замести Сузуки Суифт 1,5 102к.с., бяха поставени задължителни изисквания: автоматик, дължина до 4м и камера, то в категорията влязоха само няколко марки. После почнах да се интересувам от Опел Корса, Форд Фиеста и Тойота Ярис. В последствие се взе решение, че ще се пробва хибрид, защото едно е да четеш в интернет, а (понякога) съвсем друго е действителността.
След извесно събиране на данни се оказа (според различни източници), че Yaris XP13 преди фейслифта е с търдо окачване, незадоволителни фарове и още някои дребни "неудобства". Поради тази причина се насочих към такъв след фейслифта. Запознах се на живо с доста потребители на малкия хибрид при една среща на собственици на хибридни автомобили и тяхното мнение се потвърди с това, което бях чел в немските и английските форуми - безпроблемен автомобил, на който до 120 000 - 130 000км освен стандартните техн. обслужвания трябва да му се сменят батериите на дистанционното и изгорелите лампи. Това съвпадна идеално с концепцията - 10г употреба и изминати около 100 000км.
Точно в този момент Тойота предложи една много добра конфигурация Edition-S и с пакет Edition-S Plus се получи това, от което имах нужда. Спрямо най-всокото оборудване липсват подлакътници на предните седалки и навигация. Подлакътниците могат да се монтират допълнително, но все още не се е появила нужда за това, а навигацията се намира (според мен) на неудобно за водача място. Своевременно Тойота обяви и хибриднa преференция от 3 000€. Точно в този момент един употребяван Yaris Hybrid след фейслифта до 20 000км струваше с около 500 - 2 000€ по-евтино от нов. Според мен разликата беше пренебрежимо малка и поръчах нов.
За изминати почти 4 000км имам грижата да пълня резервоара на всеки 600-640км и два пъти течност за чистачки. И на всеки 2-3 дни да почиствам камерата, че се покрива с мръсни капчици вода.
След извесно събиране на данни се оказа (според различни източници), че Yaris XP13 преди фейслифта е с търдо окачване, незадоволителни фарове и още някои дребни "неудобства". Поради тази причина се насочих към такъв след фейслифта. Запознах се на живо с доста потребители на малкия хибрид при една среща на собственици на хибридни автомобили и тяхното мнение се потвърди с това, което бях чел в немските и английските форуми - безпроблемен автомобил, на който до 120 000 - 130 000км освен стандартните техн. обслужвания трябва да му се сменят батериите на дистанционното и изгорелите лампи. Това съвпадна идеално с концепцията - 10г употреба и изминати около 100 000км.
Точно в този момент Тойота предложи една много добра конфигурация Edition-S и с пакет Edition-S Plus се получи това, от което имах нужда. Спрямо най-всокото оборудване липсват подлакътници на предните седалки и навигация. Подлакътниците могат да се монтират допълнително, но все още не се е появила нужда за това, а навигацията се намира (според мен) на неудобно за водача място. Своевременно Тойота обяви и хибриднa преференция от 3 000€. Точно в този момент един употребяван Yaris Hybrid след фейслифта до 20 000км струваше с около 500 - 2 000€ по-евтино от нов. Според мен разликата беше пренебрежимо малка и поръчах нов.
За изминати почти 4 000км имам грижата да пълня резервоара на всеки 600-640км и два пъти течност за чистачки. И на всеки 2-3 дни да почиствам камерата, че се покрива с мръсни капчици вода.
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Колега, вземай хибрида и не се чуди изобщо! Колкото до обиколките на Европа с кола - те са си изморителни и в Auris - обикалял съм доста и до Италия, и до Германия, Франция, Турция, Гърция, Румъния... Напънеш ли се да навъртиш повечко километри, натежава... Пък в последно време с тия евтини полети до Европа, предпочитам да си карам колата из България и до съседните държави максимум - Гърция, Румъния... А за останалата част на Европа - кеф ти Раян, кеф ти друга авиокомпания... За 2 часа си там, транспортът им е уреден, пък ако държиш да си с кола, рент-а-кар излиза далеч по-евтино за няколко дни, отколкото да стигнеш от България до там с личния си автомобил.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
Не те знам къде и какви цени гледаш, но цената на Ярис хибрид започва от 29 730 лв., а на Аурис хибрид от 37 990 лв. Разликата е малка според мен за 2 различни класа автомобили, обем на двигател, мощност и много малка разлика в разхода на гориво. Ако на мен не ми вярваш попитай, чичко Тойота да ти каже!JulianoG написа:Много сходни цени, няма що. Разликата при еднакво оборудване е над 10 000 BGN или 30%+. А и ако минеш на Аурис, по-добре направо на C-HR (като мен). Там вече разликата е малка в %, макар и пак да е около 10KBGN. Или почти два нови Яриса.
https://www.toyota.bg/index.json
Специално за теб има и по-добра оферта. От Венци е.
https://www.venci.bg/toyota/
36 950 лв с ДДС за Аурис хибрид оборудване Light
срещу
29 730 лв с ДДС за Ярис хибрид оборудване Light
Смятай, че съм слаб по математика!
И представи си, че моделите не са на прУмоция, а са си на нормална цена. ПрУмоцията беше миналата година, когато Аурис Хибрида струваше само с около 4000 лв повече от Ярис Хибрида.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Нов Yaris XP13 /2012- / D4D, VVTi & 1NZ-FXE HSD - обща дискусия - заслужава ли си покупката?
А как е кара първите 1000 км.? Пробва ли е колко може да вдигне? Само питам, защото не зная този двигател да гори масло при правилна експлоатация. Е то зависи и на колко км. ти е колата. С това моторче, ако си над 200 000 е нормален този разход предполагам.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 2 госта