Страница 18 от 18

Toyota Avensis 2009 kombi - 150 или 177 к.с.???

Публикувано на: 21 Окт 2022 22:22
от TATI
Напиши номера на рамата
И виж какво пише на левия калник

Toyota Avensis 2009 kombi - 150 или 177 к.с.???

Публикувано на: 22 Окт 2022 04:17
от sasho19835
Номер на рама :SB1EB76L80E014892

Toyota Avensis 2009 kombi - 150 или 177 к.с.???

Публикувано на: 22 Окт 2022 05:11
от sasho19835
При диагностика в Toyota сервиз излиза 2AD-FHV двигател, а по талон на колата при регистрация е 150 К. с

Toyota Avensis 2009 kombi - 150 или 177 к.с.???

Публикувано на: 22 Окт 2022 05:21
от iovkito
Всички d-cat автоматик са 150кс. С ръчна кутия са 177.

Toyota Avensis 2009 kombi - 150 или 177 к.с.???

Публикувано на: 22 Окт 2022 08:44
от sasho19835
Да, но според Toyota и официалната диагностика е повече к.с и с мотор 2AD-FHV, който отговаря на 177к.с

Toyota Avensis 2009 kombi - 150 или 177 к.с.???

Публикувано на: 22 Окт 2022 10:01
от TATI
177 е според рамата, а защо пише 150 в талона, божа работа.
Този двигател има и двете разновидности.

Toyota Avensis 2009 kombi - 150 или 177 к.с.???

Публикувано на: 22 Окт 2022 20:23
от sasho19835
Благодаря за отговора според мен колешката от Toyota може и да греши в преценката си

Toyota Avensis 2009 kombi - 150 или 177 к.с.???

Публикувано на: 24 Окт 2022 13:12
от Ивайло Димов
Защото може и двигателя да е сменян :) защото по белия свят ДВГ се води консуматив и даже понякога нема номер у големия талон

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 10 Сеп 2023 21:50
от Taner1984
Колеги,нов съм във форума,моля дайте мнения за следната обява
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/t ... urce=other

Интересува ме най вече мотора,разбрах от форума че е корав,само дюзите и незнам кой модел са
Благодаря предварително

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 11 Сеп 2023 09:13
от ufer
Изглежда много запазена кола, типично за немците, но ТЮФ-ът и изтича сега септември. Може да се наложи да вадиш ТЮФ за експорт, което струва допълнителни пари, ако решиш да я вземеш и караш. С автовоз не е проблем. Продавачът е частно лице, пише, че не е удряна и е Евро5. Забелязах много лека ръжда по задния десен калник, доколкото се вижда от снимката, което означава, че отдолу е повече. Колата е от региона на Кьолн, а там тече река Рейн и влагата е доста висока. Не е невъзможно километрите да са реални (16000 км/год.), но за дизел винаги е съмнително. Абсолютният минимум за немците, които купуват дизел, е 20 000 км, защото иначе не е рентабилно (данъците за дизел са много високи и си струва, ако караш 30-40 000 на година). Пък и комбитата се купуват предимно да се карат на дълги разстояния и с багаж... :thumbsup:

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 11 Сеп 2023 09:23
от dracunculus
Съгласен съм с мнението на колегата, само едно уточнение. Че тече Рейн...ок. Че влагата би била леееко по-висока, ок. Но има едно съществено предимство - сняг пада веднъж годишно по 3-4см и е като цяло много по-меко зимата отколкото в Байерн например. Казва го и кумът ми, който живее там- "при нас сол виждаме 2-3 пъти в годината" :cheers:
С две думи- колата изглежда доста добре, мисля

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 11 Сеп 2023 10:31
от r34c7
ufer написа: 11 Сеп 2023 09:13 Изглежда много запазена кола, типично за немците, но ТЮФ-ът и изтича сега септември.
В Германия и UK имат практиката, когато има належащ ремонт да се опитват да продадат колата точно преди да изтече TUV / IVA (май така беше за UK), защото на тамошните прегледи не се "минава метър". Не е задължително да е такъв случая с конкретния автомобил, просто е нещо, което трябва да се има предвид.

Колата, за която пита колегата изглежда добре.

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 11 Сеп 2023 11:18
от mapamop
Двигателя изглежда да не е с пиезо дюзите. Предвид че е Евро5, задължително ще е със DPF филтър - вероятно уловката за продажбата е там. Тук за непокриване на екологичните изисквания, "просто се отива на друг по-приятелски настроен пункт", "ходи се на компетентен сервиз за лекуване на DPF и EGR", но си мисля че там няма такива опции и колата се продава, за да се вземат някакви пари за нея, вместо да се плати екотакса за заскрапването ѝ.
Не е изключено и да си има и от другите "дизелови старчески болежки", които вече да я правят непригодна за ТЮВ и/или ремонт, поради финансови причини.

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 11 Сеп 2023 12:01
от iovkito
Всички евро 5 дизели на тойота са с пиезо дюзи.

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувано на: 19 Дек 2023 12:33
от PriusNoobie
Здравейте, загледах се в този Авенсис https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=ut4yz1 2.2 D-CAT AT 150HP. Колата е изкупена от Спекта Ауто - Бургас с пълна сервизна история и обслужвана само при тях. Малко се наплаших с инфо относно дюзите, наистина ли няма как да се рециклират а трябва да се купуват нови ? Предполагам и с DPF ще има проблеми при тези километри. Какво ви е мнението.