Малко ще те улесня с избора: втората употреба е продаденSLADURA написа: Имам и колебания за съединител:
колебая се м/у
Exedy Stage 1, Заводското Exedy, или втора мотика двудисков керамичен?!?
Това е втората употреба: http://tuning-parts.bg/vtora-upotreba/279/
Ей го Stege1: http://cgi.ebay.co.uk/EXEDY-ORGANIC-CLU ... 5653wt_928
Eй го и Stege2: http://cgi.ebay.co.uk/EXEDY-S-PADDLE-CL ... 5433wt_928
Ей го и заводския: http://cgi.ebay.co.uk/EXEDY-CLUTCH-KIT- ... 3905wt_921
Моля за съвет
...
Проект Celica GT-Four ST205
Toyota Turbo
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
последно да се хабя ли да ти кажа моето мение за спирачките ...SLADURA написа:въобще убивате ми желанието да споделям каквото и да е било в тоя форум ... било то лични впечатление от нещата които правя ... тестове... снимки и ала бала ....
Нямам желание да съм част от цялото това ЗАБИВАНЕ което се случва тук!!!
Когато нямаш какво да кажеш - просто не казваш нищо -> и така хем по-добре за теб .. хем по-добре за тоя дето чете из форума ... иначе всички задружно хабим нерви!!!
- Ако това ви доставя удоволствие - отворете си една тема в която да си мерите пишките и да се надговаряте и забивате един друг ... аз не за това съм се регистрирал в тоя форум ...
See ya!
за съединителя - керамик има и ежедневка стейдж 2 на Спек ( http://www.specclutch.com/products )
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
hehehe ... na toq etap ne mislq da smenqm aparatite ... no ako v protiven slu4ai pyrvo na teb she kajaGeorgimitrovich написа:Az samo ne razbrah, dali 6te ti ostanat edni aparati za prodavane ili ne, 4e men tva me interesyva biggrin.gif
mitoko написа:последно да се хабя ли да ти кажа моето мение за спирачките ...
Кажи кажи не се ослушвай
T O Y O T A
Жалко ... тъкмо мислих да те стрелкам за обща цена със FMIC-a :-)alex72bg написа: Малко ще те улесня с избора: втората употреба е продаден
............
Един въпрос:
Ако си сложа керамичен съединител, кое ще се подобри в колата ? (освен старта предполагам) - и защо не го дават за Дрифт ?
Също така съм чувал, че с керамика можеш лесно да си потрошиш скоростите ? - вярно ли е това /
T O Y O T A
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Verno e - edin e ambriaza koito izkas da kupis i toi e napraven ot Kevlar.SLADURA написа:Жалко ... тъкмо мислих да те стрелкам за обща цена със FMIC-a :-)alex72bg написа: Малко ще те улесня с избора: втората употреба е продаден
............
Един въпрос:
Ако си сложа керамичен съединител, кое ще се подобри в колата ? (освен старта предполагам) - и защо не го дават за Дрифт ?
Също така съм чувал, че с керамика можеш лесно да си потрошиш скоростите ? - вярно ли е това /
SLADURA написа:Жалко ... тъкмо мислих да те стрелкам за обща цена със FMIC-a :-)alex72bg написа: Малко ще те улесня с избора: втората употреба е продаден
............
Един въпрос:
Ако си сложа керамичен съединител, кое ще се подобри в колата ? (освен старта предполагам) - и защо не го дават за Дрифт ?
Също така съм чувал, че с керамика можеш лесно да си потрошиш скоростите ? - вярно ли е това /
е ти за FMIC-a си стрелкай пак - няма проблем
Toyota Turbo
... Доста добри думи прочетох из други форуми за този Кевлар .. но никъде не мога да намеря точния модел за мен, и от къде да го закупя .. по всички теми пише че са го взели от EBay .. а аз там не го откривам за жалост :(LordDigital написа: Verno e - edin e ambriaza koito izkas da kupis i toi e napraven ot Kevlar.
- цитат от една статия която може да немерите тук: http://gtfour.supras.org.nz/mynewcar.htm ...Good news:
The TRD clutch and kevlar ceramic plate feel like stock.
+ продължавам да попадам на други теми из нета че тоя Съединител е за препоръчване ....
Лорд - от къде мога да го намеря ... ?
Поздрави!
T O Y O T A
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
specclutch.comLordDigital написа:Verno e - edin e ambriaza koito izkas da kupis i toi e napraven ot Kevlar.SLADURA написа:Жалко ... тъкмо мислих да те стрелкам за обща цена със FMIC-a :-)alex72bg написа: Малко ще те улесня с избора: втората употреба е продаден
............
Един въпрос:
Ако си сложа керамичен съединител, кое ще се подобри в колата ? (освен старта предполагам) - и защо не го дават за Дрифт ?
Също така съм чувал, че с керамика можеш лесно да си потрошиш скоростите ? - вярно ли е това /
http://specclutch.com/cars/Toyota/Celica/1998/Single - нещо не мога да си открия колата в тоя сайт ...
http://www.alltrac.net/tuning/clutch.html - тук има доста инфо за доста производители - ако на някой му е интересно ...
......................................
А вече от доста хора чувам че е добре да премина към Керамичен съединител, ако ще тунинговам .. иначе рискувам чести смени на съединител - тъй като при 4х4 автомобилите съединителя страдал доста ...
Едно приятелче с Impreza STi ми каза че след като сложил MOTEC-a и вдигнал конете до 400+ - за един месец сменил 2 заводски съединители .. след това преминал на Дву-дисков керамичен и нямал никви грижи (освен първоначалното привикване към керамиката)
......................................
Аз се ориентирам към това май:
Моля помогнете с намирането на:
TRD Race Clutch Kit (brass) Partition number: 00602-31200-012
или
CLUTCHMASTERS Stage 3 - Half carbon, half Kevlar disc with pads. Serious street performance and grip <- също добри приказки от gt4oc.net
(въпрос - нормално ли е при натиснат педал на амбриажа до ламарината и форсиране на двигателя - колата да тръгва ?)
......................................
За дисковете нищо не казахте .... да поръчвам ли тези ? : http://cgi.ebay.co.uk/CELICA-GT4-ST205- ... 1211wt_905 ?????????
http://www.alltrac.net/tuning/clutch.html - тук има доста инфо за доста производители - ако на някой му е интересно ...
......................................
А вече от доста хора чувам че е добре да премина към Керамичен съединител, ако ще тунинговам .. иначе рискувам чести смени на съединител - тъй като при 4х4 автомобилите съединителя страдал доста ...
Едно приятелче с Impreza STi ми каза че след като сложил MOTEC-a и вдигнал конете до 400+ - за един месец сменил 2 заводски съединители .. след това преминал на Дву-дисков керамичен и нямал никви грижи (освен първоначалното привикване към керамиката)
......................................
Аз се ориентирам към това май:
Моля помогнете с намирането на:
TRD Race Clutch Kit (brass) Partition number: 00602-31200-012
или
CLUTCHMASTERS Stage 3 - Half carbon, half Kevlar disc with pads. Serious street performance and grip <- също добри приказки от gt4oc.net
(въпрос - нормално ли е при натиснат педал на амбриажа до ламарината и форсиране на двигателя - колата да тръгва ?)
......................................
За дисковете нищо не казахте .... да поръчвам ли тези ? : http://cgi.ebay.co.uk/CELICA-GT4-ST205- ... 1211wt_905 ?????????
T O Y O T A
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
дискове брембо имат представител в бг , провери за цена
ЕБЦ също имат представител може да свериш цена
но като цяло да дадеш 1000ка за спирачки е доста, за 2-3к може да си намериш карвонови 355мм на старо и забравяш за спирачките в близките 10-20 години с оция ДОживот
надупчените нямат споредмен никакъв смисъл освен за красота
ЕБЦ също имат представител може да свериш цена
но като цяло да дадеш 1000ка за спирачки е доста, за 2-3к може да си намериш карвонови 355мм на старо и забравяш за спирачките в близките 10-20 години с оция ДОживот
надупчените нямат споредмен никакъв смисъл освен за красота
мисля да поръчам това: http://cgi.ebay.de/F1-flywheel-Toyota-C ... 1129wt_907
+ Това: http://cgi.ebay.de/F1-Sport-Kupplung-To ... 1881wt_907
Като единствено се колебая дали да е Stage2 или Stage3 ... като съответно разликата им е: Stage2 Carbon Kevlar ... Stage3 Ceramic ....а в пари е 40лв - а смяна на съединител на колата нз - сигурно ще е дебело ...
В близките 2 години нямам намерение колата да надминава 400кс ... но някой ден и това ще и се случи laugh.gif
Чакам за последен съвет от вас, че ми писна да се ровя из нета и да се колебая
а за дисковете май ще почакам, че ровейки се из нета се натъках на това http://cgi.ebay.de/Toyota-St205-TRD-gew ... 2320wt_907 - а офертата според мен е добра
+ Това: http://cgi.ebay.de/F1-Sport-Kupplung-To ... 1881wt_907
Като единствено се колебая дали да е Stage2 или Stage3 ... като съответно разликата им е: Stage2 Carbon Kevlar ... Stage3 Ceramic ....а в пари е 40лв - а смяна на съединител на колата нз - сигурно ще е дебело ...
В близките 2 години нямам намерение колата да надминава 400кс ... но някой ден и това ще и се случи laugh.gif
Чакам за последен съвет от вас, че ми писна да се ровя из нета и да се колебая
а за дисковете май ще почакам, че ровейки се из нета се натъках на това http://cgi.ebay.de/Toyota-St205-TRD-gew ... 2320wt_907 - а офертата според мен е добра
T O Y O T A
аз не се сърдя .. но вече взех решението ...
TRD Coilovers-ите отпадат ... ще се търсят TAIN SS Coilovers ...
Съединителя ще е този който показах в предния пост STAGE2 kevlar carbon ... - пък като стане слаб за колата някой ден, ще го сменям ...
А не знам защо си мислите, че се сърдя ... аз се дразня - не се сърдя!
edit: изчаквам и днес - ако някой успее да ме разколебае за тоя съединител ... ако не, утре го поръчвам и приключвам с тая драма ...
Поздрави и усмивки!
TRD Coilovers-ите отпадат ... ще се търсят TAIN SS Coilovers ...
Съединителя ще е този който показах в предния пост STAGE2 kevlar carbon ... - пък като стане слаб за колата някой ден, ще го сменям ...
А не знам защо си мислите, че се сърдя ... аз се дразня - не се сърдя!
edit: изчаквам и днес - ако някой успее да ме разколебае за тоя съединител ... ако не, утре го поръчвам и приключвам с тая драма ...
Поздрави и усмивки!
T O Y O T A
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта