Celica
Toyota Celica
Ако съпоставяш Toyota Celica със Honda Civic по-правилно е да разгледаме автомобилите от един и същи клас.Хонда имат в този сигмент модела Prelude.Освен това ти бъркаш най-силният Civic с най-слабият мотор на Celica.Aко гледаш качеството ускорение на един автомобил имай в предвид,че чисто новите автомобили които ускоряват за около 6 секунди са на почти двойна и тройна цена от базовите модели.Ето и точните данни на двата модела
Toyota Celica
Toyota Celica(_T23_)
Toyota / Celica 1.8 VVTL - i Sport 192к.с
Обем(см3)-1794
Мощност(к.с)-192
Максимална скорост-225км/ч
Ускорение от 0-100км/ч-7.4 сек
Toyota / Celica 1.8 16V VT-i 143к.с.
Обем(см3)-1794
Мощност(к.с)-143
Максимална скорост-205км/ч
Ускорение от 0-100км/ч-8.7 сек
Toyota / Celica 1.8 i GT- R 182к.с.
Обем(см3)-1796
Мощност(к.с)-182
Максимална скорост-210км/ч
Ускорение от 0-100км/ч-7.5 сек
Honda Prelude
Honda Prelude V (BB)
Honda / Prelude 2.0 16V (BB9) 133к.с.
Обем(см3)-1997
Мощност(к.с)-133
Максимална скорост-201км/ч
Ускорение от 0-100км/ч-9.2 сек
Honda / Prelude 2.2 i 16V 200к.с
Обем(см3)-2157
Мощност(к.с)-200
Максимална скорост-228км/ч
Ускорение от 0-100км/ч-6.9 сек
Honda / Prelude 2.2 16V (BB6,BB8) 185к.с.
Обем(см3)-2157
Мощност(к.с)-185
Максимална скорост-228км/ч
Ускорение от 0-100км/ч-7.5 сек
Toyota Celica
Toyota Celica(_T23_)
Toyota / Celica 1.8 VVTL - i Sport 192к.с
Обем(см3)-1794
Мощност(к.с)-192
Максимална скорост-225км/ч
Ускорение от 0-100км/ч-7.4 сек
Toyota / Celica 1.8 16V VT-i 143к.с.
Обем(см3)-1794
Мощност(к.с)-143
Максимална скорост-205км/ч
Ускорение от 0-100км/ч-8.7 сек
Toyota / Celica 1.8 i GT- R 182к.с.
Обем(см3)-1796
Мощност(к.с)-182
Максимална скорост-210км/ч
Ускорение от 0-100км/ч-7.5 сек
Honda Prelude
Honda Prelude V (BB)
Honda / Prelude 2.0 16V (BB9) 133к.с.
Обем(см3)-1997
Мощност(к.с)-133
Максимална скорост-201км/ч
Ускорение от 0-100км/ч-9.2 сек
Honda / Prelude 2.2 i 16V 200к.с
Обем(см3)-2157
Мощност(к.с)-200
Максимална скорост-228км/ч
Ускорение от 0-100км/ч-6.9 сек
Honda / Prelude 2.2 16V (BB6,BB8) 185к.с.
Обем(см3)-2157
Мощност(к.с)-185
Максимална скорост-228км/ч
Ускорение от 0-100км/ч-7.5 сек
аз гледам цената
63000лв. селика за 7.4 секунди
50000лв. сивик тайп Р за 6.6 (http://www.jkchonda.com/Cars/civic_type-r.htm)
може да са послъгали за това 6.6, незнам
а на сивика има ли нещо да отговаря от тойота (като клас)
май няма
63000лв. селика за 7.4 секунди
50000лв. сивик тайп Р за 6.6 (http://www.jkchonda.com/Cars/civic_type-r.htm)
може да са послъгали за това 6.6, незнам
а на сивика има ли нещо да отговаря от тойота (като клас)
май няма
Avensis или Civic
Тойота Корола и Хонда Сивик са от един и същи клас.Тойота имат и модификацията T-Sportsinner написа:аз гледам цената
63000лв. селика за 7.4 секунди
50000лв. сивик тайп Р за 6.6 (http://www.jkchonda.com/Cars/civic_type-r.htm)
може да са послъгали за това 6.6, незнам
а на сивика има ли нещо да отговаря от тойота (като клас)
май няма
Но нали ти каза,че баща ти иска Avensis.
ha, verno be, az zabravih che Acura RSX vsastnost v Evropa si e Honda Civic. inache Celica i Civic/RSX sa si v edin klas, no normalnia Civic e v klas s Corolla. za Prelude, toi oste li se pravi? kakto i da e de, Celicata opredeleno ne e kola koiato bih kupiljamie написа:Сивик Тайп Р 2.0ALTEZZA написа:mi izglejda realno, se pak tova e po-malkia dvigatel za Celica 1ZZ, ima i po mosten dvigatel 2ZZ. kolkoto do Civica, koi Civic te napravi 0-100 za 6.6 . dori tozi s VTEC mislia e nad 7
->
emi te zatova se luzat horata i si kupuvat koshnici kato noviyat Civic! ta dori i toi da e Type R! do skoro ne byah poglezdal noviyat model otvutre (chasti, mahaniki i pr.) ama sled kato go napravih, mi prilosha!sinner написа:аз гледам цената
63000лв. селика за 7.4 секунди
50000лв. сивик тайп Р за 6.6 (http://www.jkchonda.com/Cars/civic_type-r.htm)
може да са послъгали за това 6.6, незнам
а на сивика има ли нещо да отговаря от тойота (като клас)
май няма
ako imah nyakakuv respect kum civica ot po-starite mu modeli, to s noviyat, Honda napravo me nakara da go zabravya i nego!
suzalyavam Honda fenove, ama e taka! az vyarvam na ochite si i na rucete si, ne na broshurite!
otivash i karash, pravish test drive! i vzimash reshenie. a za tehnicheskata chast pitash drugi, eto az sega sum te predupredil, da si znaesh za noviyat civic!...sinner написа:е да
ама аз като не разбирам
трябва да взема решение според това което намирам в интернет
и това което чувам от хората
иначе от къде да знам, че сивика е боза или пежото примерно
според мен ,Хонда от край време наблягат на спортния дух на моторите и колите като цяло, но за сметка на това поизостават от тойота по отношение на комфорт ,дизайн и може би надежност !
аз лично карам Корола АЕ92 1989-та и мога със чиста съвест да кажа, че тази кола като интериор , екстериор и цялсотен комфорт превъзхожда Сивика от онова време(4-та генерация) .Сега, не знам обаче дали ако мотора ми не беще от спънатия вариянт , нямаше и откъм динамика да превъзхожда най-мощия, ако не греша, мотор на Хонда Д16А9-136 к.с. Тук нарочно не съпоставям 150h.p VTEC,който би трябвало да се сравнява с 20 клапановия 4АГЕ, който доколкото знам е 165 к.с.
Макар че ако трябва да бъда честен новия Акорд поне като дизайн, ми харесва повече от новия Авенсис. За съжаление, надали скоро ще имам възможността да даправя по-задълбочено сравнение biggrin.gif
аз лично карам Корола АЕ92 1989-та и мога със чиста съвест да кажа, че тази кола като интериор , екстериор и цялсотен комфорт превъзхожда Сивика от онова време(4-та генерация) .Сега, не знам обаче дали ако мотора ми не беще от спънатия вариянт , нямаше и откъм динамика да превъзхожда най-мощия, ако не греша, мотор на Хонда Д16А9-136 к.с. Тук нарочно не съпоставям 150h.p VTEC,който би трябвало да се сравнява с 20 клапановия 4АГЕ, който доколкото знам е 165 к.с.
Макар че ако трябва да бъда честен новия Акорд поне като дизайн, ми харесва повече от новия Авенсис. За съжаление, надали скоро ще имам възможността да даправя по-задълбочено сравнение biggrin.gif
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта