Аз се учудвам че не си разбърничкал още какви опции има през диагностиката... Имаше тема или писано че на по-старите, това се активира през диагностиката, меню Customization
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
- mapamop
- Мнения: 4121
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 93 пъти
- Получена благодарност: 304 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- FearSoft
- Мнения: 393
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Ами все не ми остава достатъчно време за човъркане... Пък и все се сещам за нещо от време на време и всеки път да закачам диагностика... Чакам да се насъберат повечко неща
Между другото, клиповете, дето ги гледах, бяха за модели 21-22 година, с бутоните на мултимедията. Та не са чак толкова стари. Ама са все за американския пазар, та стигнах до заключението, че имаме на разположение различни опции.
Другото, за което се сещам е, че не съм сигурен имам ли включена лампа за ниско ниво на течността за чистачки. В UK казват, че нямат, а на мен ми се мярна, че има такава опция, ама ми даваше изключена от диагностиката. Така и не успях да открия тогава от кой модул се включва и го зарязах, че ми беше писнало. Ама и това ще го търся.
Между другото, клиповете, дето ги гледах, бяха за модели 21-22 година, с бутоните на мултимедията. Та не са чак толкова стари. Ама са все за американския пазар, та стигнах до заключението, че имаме на разположение различни опции.
Другото, за което се сещам е, че не съм сигурен имам ли включена лампа за ниско ниво на течността за чистачки. В UK казват, че нямат, а на мен ми се мярна, че има такава опция, ама ми даваше изключена от диагностиката. Така и не успях да открия тогава от кой модул се включва и го зарязах, че ми беше писнало. Ама и това ще го търся.
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
- BladeBG
- Мнения: 61
- Регистриран на: 17 Ное 2021 01:03
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Corolla 2019 Luxury
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Преди фейслифта датчик за нивото на чистачките имаше само в ниво Luxury и Luxury Plus (това за седана). Предполагам и сега е само в най-високото ниво и за това е изключено в диагностиката (защото няма датчик).
- FearSoft
- Мнения: 393
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Тъй като чета, че доста често се случва на хибридите да им свърши внезапно 12V акумулатор и предвид, че по празниците колата постоя 4-5 дни в гаража, реших да проверя как е положението при мен. Надявайки си, че аз съм изключение
Да, ама... Измереното напрежение в покой се оказа 11.97V Колата си стартира нормално, но това за мен е признак, че мога да очаквам изненада някой нещастен ден
Затова, на първо време си поръчах едно умно зарядно, за да се опитам да закрепя положението, ако е възможно. Защото в мрежата се върти информация, че заради Ковид-а (а нашите нали са от този период), много акумулатори са застояли по складовете и сега са ги набутали по колите. Няма да ги хвърлят, я Та се замислих да си направя и едно бустерче, за всеки случай.
Знаейки как стартира хибрид (чрез HV батерията и MG1), логично е системата да се съживи и с помощта на неособено мощен бустер (без нужда от голям СС). И дори една малка, оловна батерия, тип AGM (за UPS-и), примерно 12V/9Ah би трябвало да свърши работа. Че и по-малка ще стане, 5Ah примерно. Поне така си мисля. Но това са едни допълнителни килограми, обем и т.н. Все пак, една Li-Ion батерия би била по-удачна - лека и незаемаща място в жабката. Например 3 елемента по 3500mAh всеки, свързани в серия (3S1P) би трябвало да работи. Ама си иска съответния BMS. Който ще се купува.
Та ми е интересно, ако на някого му се е наложило да се спасява в такова положение - какъв бустер е използвал и дали моята идея ще сработи? Продават се някакви, уж 20 000 mAh, ама едва ли ще са толкова. Като ги знам ментетета, дето идват при нас в сервиза... А нещо не ми се дават 120 и нагоре лева за нещо такова...
Да, ама... Измереното напрежение в покой се оказа 11.97V Колата си стартира нормално, но това за мен е признак, че мога да очаквам изненада някой нещастен ден
Затова, на първо време си поръчах едно умно зарядно, за да се опитам да закрепя положението, ако е възможно. Защото в мрежата се върти информация, че заради Ковид-а (а нашите нали са от този период), много акумулатори са застояли по складовете и сега са ги набутали по колите. Няма да ги хвърлят, я Та се замислих да си направя и едно бустерче, за всеки случай.
Знаейки как стартира хибрид (чрез HV батерията и MG1), логично е системата да се съживи и с помощта на неособено мощен бустер (без нужда от голям СС). И дори една малка, оловна батерия, тип AGM (за UPS-и), примерно 12V/9Ah би трябвало да свърши работа. Че и по-малка ще стане, 5Ah примерно. Поне така си мисля. Но това са едни допълнителни килограми, обем и т.н. Все пак, една Li-Ion батерия би била по-удачна - лека и незаемаща място в жабката. Например 3 елемента по 3500mAh всеки, свързани в серия (3S1P) би трябвало да работи. Ама си иска съответния BMS. Който ще се купува.
Та ми е интересно, ако на някого му се е наложило да се спасява в такова положение - какъв бустер е използвал и дали моята идея ще сработи? Продават се някакви, уж 20 000 mAh, ама едва ли ще са толкова. Като ги знам ментетета, дето идват при нас в сервиза... А нещо не ми се дават 120 и нагоре лева за нещо такова...
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
- WoLF
- Мнения: 2656
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 269 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Оригиналния ми акумулатор окъси клетка и пак палеше колата. Напрежение при старт около 10V, като пада до 8 и пак стига за READY. От там нататък не го мислиш... до следващото палене. Та в тази връзка ще запали и с пауърбанк
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта