Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
- Filbor
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Значи ще се изчака да се появи колата Lightyear Two:
https://www.electrive.com/2021/12/16/li ... an-e30000/
https://lightyear.one/press-releases/li ... c-vehicles
https://www.electrive.com/2021/12/16/li ... an-e30000/
https://lightyear.one/press-releases/li ... c-vehicles
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- biro
- Мнения: 2658
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Колко ти е широк гаража?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Filbor
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Няма три метра:
- Прикачени файлове
-
- Размери.JPG (24.91 KiB) Преглеждано 2529 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Filbor
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Част от отговора:slowtraveler написа: ↑07 Фев 2022 00:52 Интересно какво ще правят на електричката по време на ТО? Филтър купе и батерия ако има такъв за вентилацията и?
Вашият автомобил не попада в нито една сервизна акция на Рено, което означава, че не би следвало да има скрит заводски дефект от този тип. ...
Правят се проверки на всички основи агрегати. Също така се извършва диагностика на електронните ситеми. Проверя се и високоволтовата верига, както и закрепването на тяговата батерия.
- Прикачени файлове
-
- Maintenance.JPG (146.51 KiB) Преглеждано 2494 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- WoLF
- Мнения: 2684
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 285 пъти
- Получена благодарност: 128 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Интересно - смяна акумулатор на 3г... Ще възприема някои интервали за лично ползване
- Filbor
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Не е позволено да се тегли:
- Прикачени файлове
-
- Сервиз.JPG (31.28 KiB) Преглеждано 1817 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- ufer
- Мнения: 2603
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 35 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Не знаех... Май ще си остана до гроб с бензинки на газ, докато не ги забранят тотално... А дали има електрички с предавки само на една ос? Тогава би могло да се тегли със задвижваната ос на платформа. Абе и в двата случая е зле... Ха, ха, ха, а да се бута на кръстовище поне 5-10 метра?
- slowtraveler
- Мнения: 4976
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Не би трябвало да има проблем ако електрическата система работи (може да стартираш автомобила)...
Навярно сте гледали клипчето как 'зареждаха' Тесла с един Краз (или друг камион - забравил съм точно)... Реално я караха само на регенерация на енергия докато Краза дърпа... Което е и опция да 'евакуираш' автомобила - едновременно с 'евакуацията' и прехвърляш енергия от ДВГ към дърпаната електричка
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Filbor
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
- Filbor
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
: Сезон две :
Пътуване директно София - Бургас по магистрала Тракия
Тръгваме от София, Люлин с 95%, около 21:20. Усещам, че имам имам сили. Колата е пълна с багаж. Външна температура около 10 градуса. После през цялото време на магистралата беше около 0 градуса (-2/+3).
Карах си максимално с около 110 km/h без круиз контрол. Планувах да спирам на 5 места за зареждане за всеки случай, че може нещо да не работи.
1)
На 25-ти км спиране до тоалетна (жена ми пие много течности ) Пита: "има ли зареждачка тук?"
Отговор: "Не."
Престой към 10-тина минути.
2)
Пристигаме на 73-ти км ОМВ Оризово: Зареждачка с два куплунга CCS2 на Eldrive.
Батерия на 62%.
...
и гадост не мога да се логна в приложението на Eldrive: дава странна грешка. Ама съм прост, защо не проверих това преди да тръгна. Ужас.
Докато се лутах в приложенито, жена ми отиде до тоалетна. После отидох и аз. През това време имаше и групича от 4-ма, които бяха с едно Ауди Q някакво си (не обърнах внимание).
Като се върнах жена ми предложи да сложа приложението на нейния телефон, но когато стигнем на следващата зареждача да не губим сега време.
После като тръгнахме жена ми каза, че някои от групичката са се приближава ли към колата и гледали с любопитство що за чудо е това.
Сигурно са си казали брей колко бързо зареди и тръгна. А ако знаеха истинaта съм сигурен, че щяха да ме съжалят и да ми дадат да направя едно кръгче с Аудито
3) На 122-ри км на ЕКО. Тук е безплатната зареждачка. Свободна е слава богу, но вече е към полунощ - няма други луди
Батерия на 42%.
Зареждането тръгва от раз - супер. Отиваме пак до тоалетна и да слагам приложенито на телефона на жена ми.
По това време в бензиностанцията само двама служителя. Мъж, който налива гориво и жена на касата. После в помещението с маси и столове беше леко затъмнено, но седнахме с жена ми. То там си седеше и служителя. Той нищо не ни каза, но служителката дойде и с назидателен тук ни казва, че е към 12 полунощ и да излезем от това помещение. Добре, излезнахме в съседното централно помещение и започнах да смъквам приложението на Елдрайв.
Служителката пак продължи със същия тон: "Тук няма WiFi", а жена ми отговори, че не използваме WiFi. Аз си мълчах и не обръщах внимание, като успях да смъкна приложението и да вляза в потребителското си име на Eldrive през телефона на жена ми. На моя телефон го деинсталирах и пак инсталирах и ... пак странната грешка.
Тогава служителката отиде да мъмри нещо на служителя, а нас ни изгони и ние отидохме да чакаме зареждането в колата.
Жена ми се чудеше защо тази се държи така. А аз и казах, че съм виждал на картата, че тази бензиностанция има лесен достъп до село Царацово и може да идват през нощта някакви ашлаци и неканени гости.
И наистина след малко гледам в огледалото за обратно виждане 4-ма младежи, които искаха да влязат в сградата на бензиностанцията, но не ги пуснаха
След 42 минути бяха се заредили 20.19 kWh, а батерията беше на 83%. Така тръгнахме.
4) На около 162 км: Петрол Оризово. Тук са Fines Charging с два куплунга CCS2. Миналия път бях най-доволен от това място. Но сега зареждането се чуди, чуди и не тръгна : нито с единия куплунг, нито с другия, а в приложението на доставчика иконата светна в оранжево и вече не можеше да се избира. Пак зелен хайвер.
Тръгнахме и започнах да се притеснявам. Нито на Eldrive успях, нито на Fines, а само на безплатното. Абсурд.
Какво по дяволите става? Да не са ме сложили в някой черен списък. Молех се на Бог и всички Божи сили да работят следващите зареждачки, които са по плана, въпреки че бяха пак на ... Финес и Елдрайв.
5) На 243 км на бензиностанция Еко със зареждачка с два куплунга на Финес.
Батерия на 32%.
Разгеле сега тръгна. А иконата на Финес от Оризово пак светеше в зелено.
За 53 минути зареди 28.69 kWh до 90% батерия за 27.25 лв.
Сега вече можехме да пристигнем до Бургас без спиране
6) На 273 км на Шел са Елдрайв с два куплунга CCS2. Въпреки че можехме да не спираме, аз исках да проверя дали ще стане през телефона на жена ми.
Батерия на 78%.
Е, зареждането беше успешно и бяхме тук 10-тина минути.
Заредиха се 4.43 kWh за 4.49 лв (тук има и начална такса на сесията от 0.50 лв.)
Тръгнахме с 86%.
___
Хаха, вече беше след 3 часа полунощ, но не точно, защото смениха зимното с лятното време и показваше 4 и нещо.
Сега на моменти карах и по-бързо от 110 km/h.
Чак преди Бургас явно се успокоих и започнах да се прозявам. И така в Сарафово пристигнахме около 5:20 по новото време и батерия на 40%.
Или чисто общо време около 7 часа. Със смяна на времето 8 часа.
Средна скорост само по магистралата показа малко над 90 km/h.
Значи чистото движение по цялата магистрала Тракия е било около 4 часа.
Общо чисто време за зареждане: 1 час и 45 минути.
Общ разход за зареждането: 31.74 лв.
От 5 опита за зареждане 3 са успешни: Плана да се спира на почти всяко място работи ефективно , че не се знае какво ще се случи.
___
Нямам идея как издържах толкова часа по това време. Явно молитвите помагат
Последно промяна от Filbor на 29 Мар 2022 00:19, променено общо 1 път.
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- ufer
- Мнения: 2603
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 35 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Явно Одисеята продължава и доколкото си спомням, Троянската война е траяла 10 години плюс още няколко години скиталчество... Ще трябва да се настроиш за много приключения, все пак тук е Спарта...
-
- Мнения: 2101
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
И аз
Евала за ентусиазма и начешването на крастата! Явно си спокоен и уравновесен. Жена ти и тя е за медал. Браво!
- slowtraveler
- Мнения: 4976
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 161 пъти
- Получена благодарност: 150 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Хаха, голяма епопея... И голямо търпение
Чудя се дали да не взема някоя къща в района с голям двор. И да сложа няколко фотоволтаика за лични нужди. Тогава може и да взема електричка за жената да ходи до работа
Чудя се дали да не взема някоя къща в района с голям двор. И да сложа няколко фотоволтаика за лични нужди. Тогава може и да взема електричка за жената да ходи до работа
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Monster
- Мнения: 348
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Час и половина за спирания се преживява (даже си има нужда човек на дълъг път), но това да трябва да карам със 110 по магистралата би ме изнервило бая. Поздравления за търпението и ентусиазма и от мен.
- Filbor
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Последните ми пътувания по магистралата с Королата бяха със 110 км/ч, за да свикна с тази скорост и да се подготвя за електричката. И се оказа доста по-спокойно дори от 120 км/ч. За никъде не бързаш - едно лежерно - почти не изпреварваш коли, а само тирове. Така накрая си малко изморен.
С електричката същото, а и с нея обикновенно не се чувствам накрая изморен. А и тя има тяга винаги за по-висока скорост, все едно играеш на компютърна игра: щура работа.
С електричката се е налагало и дългосрочно и под 110 км/ч да дарам по магистрала, но тогава се оказа, че има много други, които пътуват със 110. Те започват да ме настигат. Едвам ме изпреварват, а през това време някой бързак ги настига и им присвятка, а те рязко се прибират пред мен. Така разбрах, че под 110 км/ч е по-скоро опасно.
С електричката същото, а и с нея обикновенно не се чувствам накрая изморен. А и тя има тяга винаги за по-висока скорост, все едно играеш на компютърна игра: щура работа.
С електричката се е налагало и дългосрочно и под 110 км/ч да дарам по магистрала, но тогава се оказа, че има много други, които пътуват със 110. Те започват да ме настигат. Едвам ме изпреварват, а през това време някой бързак ги настига и им присвятка, а те рязко се прибират пред мен. Така разбрах, че под 110 км/ч е по-скоро опасно.
Според ev-database реалният им пробег, но не по магистрала е:
- Прикачени файлове
-
- Шкода..JPG (111.15 KiB) Преглеждано 1527 пъти
-
- Хюндай..JPG (104.35 KiB) Преглеждано 1527 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост