Здравейте,
Наскоро се присъединих към хората, притежаващи японски автомобили и мога да кажа, че съм повече от доволен. За жалост вече два пъти ми се случи автомобила да гасне от нищо и да не иска да пали(просто си карам и загасва). С рестартиране на бордовия компютър се оправя работата(свалям един от всичките предпазители, който се намира под капака).
Та след тези горепосочени проблеми реших, че няма да е лошо да и направя диагностика. За жалост след такова загасяне трудно мога да я заведа до някъде, та реших да си купя кабели за диагностика. Покупката ми беше от ebay и е следната: http://www.ebay.com/itm/330604630571?ss ... 220wt_1185
Емулатор от usb към serial port и емулатор на EOBD доколкото разбрах и прочетох. Та всичко ток, няколко програми се свързват към ELM327 емулатора, разпознават го, но като го свържа с колата, не разпознава ECU-то...
Стигнах до извода, че колата не ползва същия протокол, който поддържат тези "кабели". Та седнах да чета в manual-a на Toyota, за съответния двигател и след много четене стигнах до извода, че всъщност го поддържат или поне по документи...
Прочетох и доста теми тук и забелязах, че един колега е стигнал долу горе до същия извод за този двигател, но не разбрах дали е достигнал до някакво решение на проблема...
Та въпроса ми е мога ли сам да си правя диагностика като ми се наложи(а и не само) по сравнително евтин начин, сам с лаптоп(компютър), защото освен проблемите ми е и интересно какво се случва с колата в даден момент?
Поздрави,
Стамен
Диагностика на Avensis D4D 2000 (1CD-FTV engine)
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 16 Ное 2011 15:39
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 14 Май 2009 13:57
- Местоположение: Burgas
- Автомобил: Avensis T25, RAV4 Hybrid
- Обратна връзка:
.
За моя Авенсис бях купил подобен кабел , но не става също. До колкото чето и аз, кабела или по-точно модела на кабела требва да е "Mongoose" (май така се пишеше). Само той притежава стандарта, който отваря Тойотите Лексуси. Цената му в нета беше от порядъка на 300$. Сега и аз се чудя какво да си правя моя кабел- нестава за японките.
Колега, аз също преди половин година си купих такъв кабел и също като теб установих по-късно ,че не може да се свърже с ECUто на автомобила. Чак след това разбрах , че този стандарт на връзка може да се ползва за бензинови коли от 96 та насам и за дизели след 2003 . Така че за нас с по-старичките дизелаци - по- скъпия вариант или някакви самоделки .
Иди при някои познат в сервиз с възможност за диагностика и не се кахъри.
А моя кабел го подарих на познат с Пежо 205 от 2005 и там няма никанви проблеми с диагностиката през този кабел.
Иди при някои познат в сервиз с възможност за диагностика и не се кахъри.
А моя кабел го подарих на познат с Пежо 205 от 2005 и там няма никанви проблеми с диагностиката през този кабел.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
А като сметнеш, че един четец, който може и да трие грешките, е няма и 100 долара, а те ми искат по 40-80лв за тази процедура, направо си излиза на сметка..... А за Пловдив и регион, спокойно мога да предложа тази услуга за четене и триене на грешките, за без пари, може и за една кока кола .... Не че нещо, ама не може от всичко да се правят по МНОГО пари ..... липсва логиката....
ЧЕТЕНЕ И ТРИЕНЕ на грешки - БЕЗ ПАРИ - звънкайте или пишете на ЛС
ЧЕТЕНЕ И ТРИЕНЕ на грешки - БЕЗ ПАРИ - звънкайте или пишете на ЛС
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 14 Май 2009 13:57
- Местоположение: Burgas
- Автомобил: Avensis T25, RAV4 Hybrid
- Обратна връзка:
Ето това http://www.ebay.co.uk/itm/Mongoose-MFC- ... 4cf653eb69
става за нашите коли, само че не е в $.
става за нашите коли, само че не е в $.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 16 Ное 2011 15:39
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта