Avensis 1.8 VVT-I vs 2.2 D-CAT

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
vakets
Мнения: 45
Регистриран на: 27 Фев 2011 16:20
Местоположение: гр. София

Avensis 1.8 VVT-I vs 2.2 D-CAT

Мнение от vakets » 19 Апр 2011 14:18

Добър ден колеги,

Обмислях преди време покупка на нова Тойота, но по ред причини се отказах и реших да взема такава върната от лизинг. Сега дилемата е следната: разглеждам два конкренти екземпляра, на еднаква цена 21 500 лв., които са със следните характеристики

1) 2008 Avensis седан 1.8 VVT-I, 129 к.с, ръчни скорости, пробег 13 000 км.
http://www.mobile.bg/11301406584774248

2) 2006 Avensis комби 2.2 D-CAT, 177 к.с, ръчни скорости, пробег 70 000 км. Тази е с най-високото ниво оборудване, включително и навигация
http://store.interlease.bg/la-2484-Toyo ... mesta.html

Ако трябва да съм честен съм фен на дизела и без да се замисля бих го взел, но доколкото съм запознат новите дизелови двигатели не се разбират много много с българската нафта, което неизбежно води до евентуални сериозни и скъпи проблеми. С Тойота не съм запознат, но предполагам, че ситуацията е подобна.

Така че при така поставения въпрос, по-скоро клоня към бензина, който е реално нов автомобил :)

Какво бихте ме посъветвали? Благодаря предварително за отговорите и отделеното време :thumbsup:

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 19 Апр 2011 14:29

Лично на мен мощността на 1.8 бензиновият двигател не ми допадна за това купе. Беше тромава колата.

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 19 Апр 2011 14:29

Колега, всеки ден някой пуска такава тема, затова и модераторите започнаха да ги заключват. Потърси малко из форума! D-CAT за който говориш е много претенциозен към нафтата, а това по нашите ширини сам се сещаш какво означава. Дори в английския форум има немалко оплаквания ,като имаш предвид, че при тях качеството на горивото е доста по-високо. Въпреки това преди няколко дена друг колега се похвали, че Авенсиса му (с този двг) е на 200 000 км и няма никакви грижи, така че може би зависи много и от начина, по който се поддържа.. Ремонтите са наистина много скъпи и доколкото разбрах от по-грамотните колеги дюзите например не подлежат на ремонт. Според мен ако искаш дизелов Авенсис се насочи към 2.0 D4-D - по-слаб е, но и доста по-здрав. Нека се изкаже Kiki , мисля че той има точно такъв. smile.gif
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250

павел павлов
Мнения: 156
Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
Местоположение: гр.Царево
Обратна връзка:

Мнение от павел павлов » 19 Апр 2011 19:18

Колегата с авенсиса от по долната тема http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=17124 не е с Д-кат мотора ,неговия е 150 коня двигателя!Просто няма филтър за твърди частици!Аз съм вече на 151000 км и нямам оплаквания!Споделям мнението на Веско за 1,8 мотора!Малък е за това купе!Трябва 2-ка мотор!
Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4204
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от zi_zi_top » 19 Апр 2011 21:25

Твърдо за дизела! :thumbsup:
Миналия уикенд с жена ми бяхме с една бензинова Корола Е15 1,6 бензин (2009 г.). За моите впечатления ще си премълча, но не бяха добри. Дори жена ми се впечатли от спънатия бензинов ДВГ и шума при скорост над 120 км/ч и отбеляза превъзходството на нашата Корола!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
vakets
Мнения: 45
Регистриран на: 27 Фев 2011 16:20
Местоположение: гр. София

Мнение от vakets » 20 Апр 2011 00:59

Мерси за коментарите колеги. Хм.. има ли вариант да се избегне даването на безбожни пари за ремонт на дизела в следствие на некачествено гориво? Тираджийска нафта няма да сипвам много ясно... В момента карам на бензин и от дизел нищо не отбирам. Но дюзи по 1000 кинта парчето - някак си не ме кефи идеята и риска :) Иначе разход по каталог гледам 7.5 градско и 5 извънградско с хубава нафта, което е напълно приемливо, но в България ще е с литър отгоре предполагам. Ако имате парите, бихте ли си взели кола с този мотор за каране в България? rolleyes.gif

Аватар
digitalpr
Мнения: 433
Регистриран на: 21 Юни 2010 10:08
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път

Мнение от digitalpr » 20 Апр 2011 09:14

Втората задължително! Мощност, оборудване... страхотна е.
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL

павел павлов
Мнения: 156
Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
Местоположение: гр.Царево
Обратна връзка:

Мнение от павел павлов » 20 Апр 2011 09:18

Да бих си купил тази кола ,само при условие,че знам историята и ,и съм убеден в истинноста на километрите!Колата е внос от чужбина нали?Доколкото знам в тези години в БГ Д-кат не се предлага!Ако колата е истинска взимай!Емоционално ще бъдеш удовлетворен от тези 170 коня ,а разхода спрямо бензиновия мотор само ще те радва!
Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 20 Апр 2011 10:48

д-кат колко масло гори по книжка???

Nixter
Мнения: 584
Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
Местоположение: Бургас

Мнение от Nixter » 20 Апр 2011 11:40

Няма база за сравнение! Бих взел дизела, въпреки че комбитата не ме кефят! За тези пари е страхотна далавера. Обаче километрите са съмнителни! И все пак имай пред вид, че безниновата вероятно е все още в гаранция. Ако имаш няколко месеца гаранция е съвсем друга работата.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007

Аватар
vakets
Мнения: 45
Регистриран на: 27 Фев 2011 16:20
Местоположение: гр. София

Мнение от vakets » 20 Апр 2011 13:36

По принцип колата би трябвало да е върната от лизинг, тоест да е на 100% реални километри и обслужвана съгласно изискванията на производителя и да притежава сервизна книжка, която да доказва всичко това. В момента чакам потвърждение за тази информация.

Иначе няма спор - автомобилът е великолепен, сигурен съм, че върви като ракета cool.gif Това, което ме притеснява обаче са евентуалните проблеми, които са доста солени, доколкото прочетох из форума. Но да се надяваме, че със скъпа нафта и качествено обслужване няма да има ядове :thumbsup:

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 20 Апр 2011 15:06

Не съм уверен че във форума има много 2.2ДКат мотори, за да си прочел много оплаквания smile.gif

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 20 Апр 2011 15:44

D-CAT е мотор, който има едни много скъпи консумативи - ДЮЗИТЕ, които са пиезокристални - като запалките - имат определен брой "щракания", след което просто спират да работят. Иначе такъв Авенсис, почти същия се продаваше 7800лв, но като звъннах познай защо цената е такава !? А и цената на дюзите НЕ Е 1000лв, а 2000лв с отстъпка! Ако търсиш дизел Авенсис комби си вземи 2.2 150к.с. - по-евтини е по-лесна поддръжка, а дюзите могат да се иновират..... Лошото е, че новите дизели зорлен ги направиха всичките с такива дюзи, освен 1.4д4д, което значи, че всичките на 120-170 хил.км. ще изтропат дюзите в БГ и ще трябва да ръснат 8-10 000лв за ремонта.... Вече няколко човека в Пловдив с д-кат оправяха дюзи, та друго решение за момента няма.... :whistle:

Аватар
Yuli
Мнения: 193
Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
Местоположение: Sofia
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от Yuli » 20 Апр 2011 16:27

Me4oKyX написа:...новите дизели зорлен ги направиха всичките с такива дюзи, освен 1.4д4д...
... да вметна, че и този мотор след 2009 - версия 205 Нм и 6 скорости вече е с пиезо:

http://www.steinbauer.cc/neu/index.php?car_type=8245
Изображение
Изображение

tanto
Мнения: 86
Регистриран на: 05 Яну 2011 17:34
Местоположение: София

Мнение от tanto » 20 Апр 2011 20:06

vakets написа:Мерси за коментарите колеги. Хм.. има ли вариант да се избегне даването на безбожни пари за ремонт на дизела в следствие на некачествено гориво? Тираджийска нафта няма да сипвам много ясно... В момента карам на бензин и от дизел нищо не отбирам. Но дюзи по 1000 кинта парчето - някак си не ме кефи идеята и риска :) Иначе разход по каталог гледам 7.5 градско и 5 извънградско с хубава нафта, което е напълно приемливо, но в България ще е с литър отгоре предполагам. Ако имате парите, бихте ли си взели кола с този мотор за каране в България? rolleyes.gif
Привет,

Аз имам подобен мотор (D-cat), но от скоро и na Рав 4 и разходът е доста висок. Един познат се е возил на служебен Авенсис със същия двигател и каза, че и там били доста далеч от разхода по каталог, но не знам може и да ме е успокоявал. Иначе е доста мощен, но не е много подходящ за градска кола. На дюзите и аз им треперя миналта седмица ми ги проверяваха, уж нищо им няма, но ще видим ............
Иначе този точно екземпляр е доста добър като оборудване и цена.

Успех с търсенето и купуването!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 58 госта